-
MILLERS OILS XF PREMIUM C4 5W-30 5L
Opinie | |
Wysyłka w ciągu | 24 godziny |
Cena przesyłki | 14 |
Dostępność | Mało 3 szt. |
Kod kreskowy | |
EAN | 5024081623151 |
Fully synthetic, LOW SAPS, do silników benzynowych, Diesel oraz hybrydowych.
Zastosowanie:
Olej silnikowy klasy premium wykorzystujący technologię Millers Oils DFT (Dynamic Fluid Technology) do silników wymagających oleju C4 o lepkości 5w30, przede wszystkim samochodów napędzanych silnikami Diesel Renault, w tym Mercedes – Benz oraz Nissan.
Charakterystyka:
ACEA C4, Renault RN 0720
Przeznaczenie:
Fiat 9.55535-S4, MB 226.51, MB 229.51, MB 229.31, Dacia (tam, gdzie wymagany jest olej ACEA C4), marki azjatyckie (tam, gdzie wymagany jest olej ACEA C4)
Cechy i korzyści:
• olej silnikowy Millers Oils XF Premium z technologią DFT (Dynamic Fluid Technology) zapewnia lepszy przepływ oleju przy zimnym starcie, natychmiast chroniąc kluczowe komponenty silnika, od początku każdej podróży
• olej silnikowy Millers Oils XF Premium z technologią DFT (Dynamic Fluid Technology) maksymalizuje stabilność lepkościową przy wysokich temperaturach. To redukuje tempo zużywania się silnika, dając jednocześnie znakomitą ochronę elementów silnika, takich jak np. tłoki, pierścienie, łańcuch rozrządu, panewki, popychacze zaworowe
• DFT (Dynamic Fluid Technology) uzupełnia i wzmacnia właściwości technologii LOW SAPS chroniącej układy oczyszczania spalin, takie jak: filtry cząstek stałych, katalizatory (SCR) / AdBlue, dbając o kontrolę sadzy, a tym samym środowisko
• DFT (Dynamic Fluid Technology) zapewnia wyjątkową natychmiastową ochronę w wysokich i niskich temperaturach, jednocześnie zmniejszając zużycie paliwa i emisję spalin
• olej silnikowy Millers Oils XF Premium z technologią DFT (Dynamic Fluid Technology) został specjalnie opracowany do stosowania także we wszystkich układach hybrydowych, w tym w typowych pojazdach hybrydowych z samoczynnym ładowaniem (HEV) jak i hybrydowych pojazdach typu plug-in (PHEV)
• olej silnikowy Millers Oils XF Premium z technologią DFT (Dynamic Fluid Technology) jest kompatybilny z biopaliwami, zapewnia wyjątkową wydajność i ochronę przed osadami, szlamem i zużyciem silnika
Parametry:
Ciężar właściwy przy 15 C, g/ml:…0,847
Lepkość kinematyczna przy 100 C:…11,9 cSt
Lepkość kinematyczna przy 40 C:…70 cSt
Indeks lepkości:…167
Temperatura krzepnięcia:… -42 C
Temperatura zapłonu:…230 C
TBN:…8 mg KOH / g
HTHS:…3,5 mPa s
Pozostałe parametry dostępne na życzenie.
Pojęcia:
SAPS – popioł siarczanowy (SA), fosfor (P) i siark (S) – poziom popiołów (FULL – wysoki, MID – średni, LOW – niski). Poziom SAPS wynika bezpośrednio z norm ACEA / OEM, DFT – Dynamic Fluid Technology, OEM – Original Equipment Manufacturer – producent podzespołu na fabryczny montaż (producent pojazdu), marki azjatyckie, np., ale nie wyłącznie: Honda, Hynundai, Infiniti, Kia, Lexus, Nissan, Suzuki i Toyota